8km i Slottsskogen

Var ju som sagt på löpträff tidigare idag med Adidas och den tribe som jag är medlem i. 
 
Vi utgick ifrån Hagabadet och därifrån sprang vi upp genom haga till Slottsskogen, där blev det två varv; ett runt om och ett inuti. Totalt blev det 8km och det väldigt bra, vi höll ett väldigt behagligt 5:40 tempo och jag kunde hela tiden hålla kontakt med den första klungan. Att det känndes så bra gjorde mig också lite förvånad då jag inte hade någon musi i öronen, ingen Runkeeper som peppade mig och jag drack ingen Celsius innan - allt som jag bara måste göra innan jag ger mig iväg skippade jag totalt och ändå gick det bra! 
 
Efter löpturen blev det en skön dusch och en liten genomgång om hur vi tyckte det gått och man kunde ställa frågor om man ville till Christin, coachen som var med oss genom hela vår tur. 
 
Sist men inte minst blev det maat! Gissa om det smakde bra.. 
kan verkligen rekommendera Hagabadets brunch efter vad jag såg idag, mmm vad gott det var, mycket att välja bland också. 
 
Gruppbild innan vi gav oss iväg, bilden är lånad från Adidasrunning facebook sida. Jag står bakom Christin som ni har längst fram i ljusblå jacka, bredvid henne står Julia Fors som är ledare för triben. 
 
 
Bild lånad från Julia Fors Inatagram, här har ni oss in action! Jag är tjejen med en tröja som är lite tvåfärgad till vänster.. 
 
Brunchen! Sorry för den något uppätna smörgåsen, men jag kunde inte hålla mig
 
Delar utav efterrätterna som fanns med på brunchen
 
Jag och fina Julia Fors! 
 
 
Inte varje dag man får lov att finnas med på en så pass stor blogg.. :)
 

Kommentarer
Matilda Eriksson

sv: tack! :)
allt bra?


Blogg: http://matildaelisabeth.blogg.se/
Juliaa

ja ellerhur :D jätte nöjd är ja!


Blogg: http://juliaaasjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback