Hotel Pace Helvezia

Tänkte jag skulle visa hotellet vi bokat inför Rom, är så nöjd, nöjd med resan i sig men framför allt med hotellet. 
 
Det ligger centralt med gångavstånd på ca 10-15min både till Colosseum, Spanska trappan och Fontana De Trevi, även om snabba skor kommer att packas ner blir det nog säkert en hel del bussåkande eller taxi.. 
 
Hotellet ligger centralt, frukost ingår(krav från Christoffer) och det har en takterass som alla gäster får lov att nyttja, känner jag mig själv rätt kommer jag att spendera både tidiga morgnar och sena kvällar där - jag och min kamera. 
 
Källa: hotelpacehelveziaroma 
 
Vad har ni för speciella krav när ni letar efter hotell? Gratis Wifi? Frukost? 

Kommentarer
sannas rum

Hm, mina krav är att det ska ligga centralt och vara fräscht :) Inget annat behövs !


Blogg: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback