2013-02-05

Blev riktigt nöjd med det jag köpte idag även om det inte var så mycket i sig.. Fick äntligen köpte mig arganolja till håret det har stått länge på min lista, sedan blev det två toppar från Gina tricot för bara 79kr styck, köpte även armband till mina söta små borta i USA. 
 
 
Har bara provat detta märke utav oljor för håret och jag älskar den, fungerar lika bra i torrt som i handdukstort hår
 
 
Fanns många olika färger bland dessa toppar, kommer nog bli någon mer nästa månad
 
Armcandy for my girls over there 

Kommentarer
Isola

Kan du inte skriva en liten utvärdering/recension om håroljan?:) Både innan typ förväntningar och efter om det uppfyllde förväntningarna :)

Svar: Det kan jag absolut göra :)
rebeckamercedes.blogg.se


Blogg: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback