äggvita på dunk

Måndag betyder veckohandling för oss och som vanligt fyllde vi upp en hel kundvagn med massa goda och nyttiga saker, älskar när man öppnar kylen och den är fylld med mängder av kvarg, keso, grönsaker och bär. 
 
Hittade en ny sak idag som jag var tvungen att köpa - äggvita på dunk! Har ni sett det innan? Kanske bara jag som inte hänger med riktigt.. Vet inte riktigt om det är bättre än att separera vitan själv,någon utav er som vet?
 
 
Tidgare idag städade jag lite i köket och fixade i ordning bland hyllorna, nu är det rent och fint. Ordnade en egen låda åt alla mina nyttiga saker, blir lättar om allt är på ett ställe så slipper jag se alla kolhydratsrika saker och jag slipper på sugen på allt. 
 
Älskar hur mina fötter kom med på bilden

Kommentarer
Anna

Fin blogg du har! Jag har aldrig testat äggvita på burk , det funkar säkert bra. Synd bara att det är flera E ämnen i. Är det från frigående höns?
Vistt är det härligt att ha allt nyttigt samlat på ett ställe :)


Blogg: http://wellnessbyanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback