Michael Kors

Under mit år i USA blev jag helt förälskad i märket Marc Jacobs, hade inte hört talas om det så väldigt mycket innan dess men tack vare USA och min värdmamma som älskade detta märke fick jag upp ögonen för det. Jag bestämmde mig för att jag skulle köpa en Marc by Marc Jacobs väska innan jag kom hem till Sverige men det gick sådär med det, la pengarna på en resa till Hawaii istället, men nu vet jag inte om jag vill ha en väksa utav detta märke för helt plötsligt har Alla en väska från MJ! 
 
Har kollat in mig lite på Michael Kors istället och gillar verkligen hans väskor, har hittat två modeller som jag gillar starkt, vilken gillar ni bäst? Nästa fråga Svart eller Navy blue?
 
 

Kommentarer
Anna Berggren

Svart! Den är så klassisk och snygg. Vad kostar den på ett ungefär? :)


Blogg: http://annaberggren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback