Pinchos

Förutom fina blommor blev jag utbjuden på en mysig middag med min älskling igår, vi åkte Pinchos i Vasastan, det är en tapasrestaurang och det speciella är att man gör alla beställningar via en app mobilen.
 
Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men ändå blev jag glatt överaskad. Det är en väldigt mysig restaurang med fin stäming, lite levande ljus här och var och man känner sig väldigt bekväm. Maten var som sagt tapas och det var absolut ok, vissa saker var till och med mer än det, kan absolut rekommendera er denna restaurang.
 
 
 
 
Valde crep med hasselmötsglass och nutella, gosh så underbart god! Creps är verkligen något som jag är svag för speceillt om det är nutella på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback