Sunday walk

Försökte få med mig pojkvännen ut på en liten promenad i solen men fotbollen på tv lockade mer, så det blev jag och min ipod som gav oss ut.
 
Använder mig alltid utav Runkeeper när jag går eller springer men idag använde jag den inte alls och det var riktigt skönt! Att för en gångs skull inte känna pressen på att jag måste hålla samma tempo, att jag ska pressa mig lite mer för att få en bättre hastighet. Idag blev det en riktig söndagspromenad med inga måsten, ska förska få lite fler utav dom, tror nog att dom behövs lika mycket som dom med Runkeeper.
 
Bjuder på några bilder från en både rolig och härlig hike jag och min mamma gjorde när vi reste runt på västkusten efter mitt år i New York
 
 
Tyckte jag var "normal" vad det nu innebär men när jag nu jämför med bilder från tiden i USA och idag säger jag bara Oj.. Va nog inte så fit som jag kännde mig. 
 
Målet med vår hike, helt amazing utsikt eller vad tycker ni?

Kommentarer
Felicia - In Melbourne, Australia

Harliga bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback