Stena Line

Jag var ju på min andra intervju idag hos Stena Line, har sökt vår -& sommarjobb där som restaurangbiträde, hotellpersonal och/eller butikspersonal men man kan ju hamna någon annan stans också där de känner att man platsar in bäst helt enkelt. 
 
30min stod det att intervjun skulle hålla på, en hel evighet tyckte jag det lät som men när hon sa att vi vara klara tänkte jag att det kan inte ha varit mer än högst 10-15min men vi hade pratat i exakt 30min. Nu är det än en gång dags för den jobbiga väntan innan man får besked, men behöver "bara" vänta tills nästa vecka.. Fick veta att kommer jag bli erbjuden jobb ringer dom mig annars får jag ett mail så gissa om jag kommer hoppa till lite extra varje gång telefonen ringer nästa vecka. 
 
Roade mig med att kolla på deras olika fartyg innan intervjun började
 
 
 
Gick en liten promenad genom Slottskogen på vägen till vagen

Kommentarer
SOFIA ღ

sv: Det var såå gott :D
Gillar verkligen din header, kram!


Blogg: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback