Change

Innan mitt år i USA var jag ganska rädd för en sak - gå upp i vikt!
Nästan vem man än pratade med som varit au pair eller kännde någon som varit sa dom samma sak, det hade varit deras bästa år men de hade ökat i vikt.
 
Självklart behöver det inte vara något dåligt eller farligt att gå upp i vikt för vissa kan det till och med vara bra! Men jag ska erkänna att jag var lite rädd för att jag skulle öka i vikt, gissa vad som hände.. Jag gick upp en hel del i vikt!!
 
Kommer inte ihåg exakt vad jag vägde när jag åkte till USA men när jag vägde som mest stod vågen på 62kg, något jag aldrig vägt förut. Siffran i sig är inte så skrämande men när jag såg hur jag såg ut och jag visste att det inte var muskler som satt på min kropp utan fett, bara fett.. Men det är nog det man kan förvänta sig när man provat sig igenom nästan hela USAs godis och kaksortiment haha.
 
Här har ni en bild där ni kan se hur jag såg ut när jag vägde som mest och sedan efter 10månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback