Manikyr vs fotboll

Sorry att jag inte alls varit så aktiv här under helgen!
 
Kom som sagt hem från Saga i fredags och energin var inte för hög då kan jag lova, i lördags morse satte vi oss i bilen och åkte till Sävsjö för att fira älsklingens morfar som fyllde 70år. Var jättekul att få följa med men var lite pirrigt, det var första gången jag träffade hans morföräldrar och släkt, ni vet känslan jag försöker beskriva.. 
 
Allt gick bra, alla var(är) jättetrvliga och goa och vi hade en trevlig middag med trerätters, det blev endel lek och bus med de yngre kusinerna. Den enda nackdelen av allt var nog att jag inte tog ett enda kort alls.. Men men! 
 
På vägen hem stannde vi till i Borås för Gais mötte Elfsborg där igår och självklart var det en av oss som bara var "tvungen" att få se matchen. Blev erbjuden att få gå med men kännde inte för att stå och frysa, hade inte ens med mig kläder för det så jag gick och fick mig en manikyr. Är inte allt för ofta man unnar sig det, var bättre på det när jag bodde i New York, ska försöka få in den vanan igen. 
 
 
Nu blir det en powerwalk och sedan ska jag svara på alla era fina kommentarer! 
 
 
 
 

Kommentarer
Nathalie Tegelstam

Sv; ja det är super kul :)
Jag jobbar i en simhall, hehe!
kram


Blogg: http://nathalietegelstam.se
basebollivet.blogg.se

det tycker jag var ett bra val och jag tycker absolkut att du ska unna dig mer manikyrer :) Det är inte fel!

Haha, nej USA och basebollspelare. Det är speciellt. Jag klarar inte riktigt av att bli särbehandlad på grund av vad HAN gör.


Blogg: http://basebollivet.blogg.se/
B R O W N S U G A R

Så tjusigt nagellack!


Blogg: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback