21k Tribe - backträning

Dagens tribeträff var också den sista inför varvet som är om exakt 2 veckor, börjar bli lite pirrigt får jag erkänna. På schemat idag stod löpteknik och backintervaller och shit vad roligt men jobbigt! 
 
Som ni vet är jag dålig på köra intervaller så var roligt att få göra det och man har verkligen mer att ge än vad man tror, när man som tröttast ska man verkligen pressa sig lite mer för man har mer alltif mer att ge, hörde att man har ca 30% mer att ge än vad man tror.. Något man ska komma ihåg. 
 
Hela gänget som körde idag, alla var så grymma! Jag längst ner till höger, ser lite lätt skrämd ut haha
 
 
Påväg upp för backen! Jag längst fram, visst ser det ut som att jag pronerar eller?? Har alltid hört att jag har ett naturligt löpteg, nu blir jag osäker.
 
 
Paus, välbehövlig sådan. Jag hugger in på vatten eller sportdryck
 
 
Den fina t-shirten som vi fick
 
Alla bilder för utom den längst ner har jag lånat från Julias blogg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback