Framkalla instabilder

Finns det någon som inte har ett instagramkonto idag? Nä, jag tror inte det.. 
 
Men visst är det lite tråkigt att bara ha alla fina bilder på mobilen, jag funderar på att framkalla några utav mina och det finna många bra alternativ om man vill göra det. 
 
Läste precis om en sida som heter Instabild och där kan man framkalla sina bilder i olika format man kan också välja om de ska vara blanka eller matta. Priset är 69kr för 9 bilder och frakten är 59kr vid paket och 29kr vid brev. 
 
Har också hört om en amerikansk sida Stickygram som är perfekt om man vill dekorera sitt kylskåp med lite bilder från sitt instagramkonto. Bilderna förstoras till 50mm x 50mm och en magnet fästs på baksidan, priset ligger på 14,99 dollar för 9 bilder, frakten är gratis och dom skickar världen över. 
 
 Jag funderar starkt på att framkalla några bilder från Stickygram, vår kyl är lite trkig just nu.. 
 

Kommentarer
Emma

Det skulle faktiskt vara kul att framkalla bilder ifrån Instagram!!

Svar: Hoppas att du hade det kul på jobbet då!:D


Blogg: http://emmaforslunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback