Löpning - I love it

Började min arbetsvecka med 7,7km löpning igår och idag blev det totalt 1timme på bandet. Hade både viljan och orken att springa längre idag men så kom det en tjej och frågade hur länge jag skulle springa och då fick jag dåligt samvete för att ha tagit upp löpandes allt för länge så var snäll och klev av.. 
 
Det bästa av allt är att höften känns helt ok,känner knappt någonting alls och det är så underbart, att dessutom klara av att springa i ett litet rusådär det knappt finn någon av med 3-4 personer som svettas och haattityd att  man känner ännu bättre.. Applåd till mig själv haha 
 
Nu blir det att sova lite så jag orkar med att jobba ikväll, ska svara på era kommentarer ikväll eller imorn om internet tillåter, det är väldigt segt och man kopplas ur när man som minst vill det.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback