Happiness

Jag "vågade" efter ett par dagars spanade boka min biljett till New York och min familj!! Jag ska äntligen få träffa min älskade, underbara familj igen. Vet inte hur jag ska beskriva denna glädje, ni som varit au pairer och hälsat på era familjer förstår nog hur jag känner.
 
 
Om 167 dagar för att vara exakt bär det av, känns  så skönt att ha bokat detta som jag tänkt på ganska länge. Min plan är att vara hos min familj i två veckor sedan kommer förhoppningsvis en av mina bättre kompisar att åka över så ska vi göra en lite roadtrip, vart och hur vet vi inte ännu, men det kommer.
 
Favoritstaden NYC
 
 
Jag på en BBQ vi hade förra sommaren(2012) när jag var och h
hälsade på sist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback