Tips från PT-Fia

I brist på inspiration till bra inlägg bjuder jag på ett par videos från PT-Fia.
 
Blev en kort morgonpromenad i mer eller mindre ösregn och sedan ett tappert försök till löpttur i både fel och för mycket kläder, men det värsta var att mina vader och benhinnor skrek efter vila så efter 4,3km(5km var planen) fick jag övergå till promenad. Vet inte om det är förra veckans träning som ännu sitter i eller vad dom är ute efter.. 
 
Har kompromissat med mig själv och kom fram till om jag vilar helt och hållet imorgon får jag lov att springa ett längre distanspass på söndag! Kommer bli jobbigt att inte ta en pw eller löpttur imorgon, vill så gärna men känner att benen behöver vila upp sig lite, någon så har ett par till övers eller vill byta?
 
 
Magövningar kan man sldrig få för få utav.. 
 
  
Såhär till helgen när det vankas extra god mat är tips på nyttiga efterrätter på sin plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback