New in

Precis kommit hem från en lite tur på Frölunda torg, var på jakt efter löparvantar och pannband men köpte bara det sista. HIttade även handskar men i en annan butik och jag var för lat(!) för att orka gå tillbaka, så jag får helt enkelt köpa vantarna imorgon eller till helgen. 
 
Pannbandet köpte jag på Stadium ett färgglatt från Soc, känns super på, deesutom är loggan i reflex vilket är ett plus. Jag är i allmänhet väldigt dålig på det där med relflex så älskar när det finns i kläderna från början. 
 
Vad lat jag låter helt plötsligt! 
För lat för att gå ett par hundra meter till en affär och för lat att köpa och/eller fixa reflexer i mina jackor.. 
 
Lite suddig men ni ser hur bandet i alla fall
 
 

 
 
Gillar att det går att köra det i tvättmaskinen också
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback