1 år sedan

Nu är det nästan exakt ett år sedan jag slutade att knappra på tagenterna, det var då jag kom hem efter ett år i USA som au pair och vardagen här i Sverige tog över.. Men nu sitter jag här igen och det känns både roligt och spännande!
 
Precis som min förra blogg kommer denna att handla om mjig, min vardag men den kommer också att fyllas mycket utav matinspiration, träning i olika former och fotografering då detta är det som mest tar upp min tid nu.
 
Hoppas ni kommer att gilla det ni läser och om inte ja, då är ni ändå välkomna!
 
...Love it or hate it!
 
 
http://rebeckaiusa.blogg.se
Här ovan har ni adressen till min gamla blogg som jag hade då jag var i USA 2011-2012
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback