Dödskallar och invigning av Avenyn

Blev en längre löptur igår kväll men inte så lång som jag trott. Hade gjort en runda på datorn och då blev den 17km men när jag väl sprang blev den 12km, var lite vägarbeten som jag inte visste om och är osäker på om det på kartan var gånvägar hela tiden.. 
 
Sprang hemifrån oss(Frölunda) in till city via Slottsskogen och Linnéplatsen, ner till Järntorget sedan bort till Storan och Avenyn, uppför hela Avenyn och runt Poseidon sedan ner till Valand. Från Vasaplatsen upp förbi Chalmers, Sahlgrenska därifrån ner till Slottsskogen och tillbaka hem igen. 
 
Många säger att Avenyn är väldigt jobbig, kanske den jobbigaste biten i Göteborgsvarvet, tyckte inte den var så värst jobbig. Fick massa hjälp utav alla på olika uteserveringar detta bara genom att de fanns där så tror inte de vet om att dom hjälpte mig. Men det kan nog vara skillnad att springa uppför Avenyn efter ca 16km istället för som igår efter ca 5-6km.. 
 
 
Här kommer bilder på det som fik följa med hem från Josefines jobb igår, har ni vägarna förbi Vasaplatsen gå gärna till butiken I Byrålådan! Den har något för alla och väldigt blandade prisklasser helt perfekt. 
 
 
Topp med stor dödskalle och snygga glittriga detaljer
 
Detta armband är redan en stor favorit
 
Snygg och vårig scarf med mycket färg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback