Its mine!

Den är äntligen min, bara min! 
Kommer inte ihåg hur länge jag gått och kollat på denna väskan och velat köpa den men igår blev det äntligen av, åh är så glad. Hade tänkt att beställa den från nätet men den var slut mer eller mindre över allt så jag hittade den på RagladyFrölunda Torg
 
 
 
Stod ju valet och kvalet om jag skulle ta svart eller marinblå och det blev den blåa tillslut och jag känner mig mer än nöjd med valet
 
Blev även lite shopping från Bikbok, varför har jag inte upptäckt denna butik tidigare?! Älskar allt dom har
Det bästa av allt var att deras butik på Kungsgatan var nyöppnad och det firade dom med 30% på allt så kom ut med en söt klänning och ett par jeansshorts som jag spanat in. 
 
 
Ursnygga shorts! Its all about the deatils.. 
 
Lite sommarbruna ben till denna blir nog fint
 
 
 
 

Kommentarer
Elin

Åååh avis! Vill också ha den där väskan, så sjukt snygg :(


Blogg: http://eelineriksson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback