2kg godis

Vaknade av mig själv klockan 07:00 och var sådär ovanligt pigg, händer inte allt för ofta! Fanns inget annat alternativ än att stå upp och ta på sig träningskläderna eftersom jag kännde mig så pigg blev det en löptur istället för en power walk. 
 
Vid lunch blev det en tur in till stan för lite shopping och mysig lunch på Hard Rock café.
 
Besökte en butik som jag aldrig besökt tidigare men tur är nog det, 4 Gott, helt klart största godisbutiken jag varit inne i, OMG! Såg godissorter jag inte sett på flera år, men köpte inget godis till mig själv utan till mina små godingar i New York ska skicka över lite nu inför alla hjärtans dag. Lite!? Ska skicka över nästan 2kg(!) godis, nästan så jag får dåligt samvete.. 
 
 
Godis...
 
 
..och lite mer godis
 
Förutom godis fick två söta ugglor från Lagerhaus följa med hem, placerade dom i sovrummet så det får bli våra natugglor helt enkelt.
 
 
 
 
Dom lyser riktigt fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback