A trip to Rome

I juklapp förra året(2012) fick jag helt klart den mest romantiska och underbara julklapp jag någonsin fått, min pojkvän gav mig en resa till rom(med honom)
 
Vi vet inte exkt när vi ska åka men helst i slutet av maj när det är relativt varmt och det mesta är utblommat och fint. Lika mycket som jag älskar att resa ogillar jag planeringen eller egentligen valet av hotell, det är alltid lika svårt.. Man vill ha ett med bra standard, nära till det mesta och så klart ska det vara billigt, är en omöjlighet att hitta det perfekta hotellet! 
 
Någon utav er som varit i Rom eller har bra tips på hotell? Vart i Rom ska man bo? 
Alla tips mottages varmt!
 
 
Att besöka Colosseum och gå högst upp i kupolen på St. Peterskyrkan är bara ett måste i Rom
 
 
Ett av hotellen jag kollat lite på har en stor takterass med den här utsikten, inte helt fel ändå

Kommentarer
Ebba Molin

SV: ja hon är en riktig goding.


Blogg: http://molinebbas.blogg.se/
Martina

Nej vad underbart! Vill också!

Svar: Ja, det ska bli kul! :) Gäller bara att hitta ett bra hotell haha
rebeckamercedes.blogg.se


Blogg: http://martinalindens.blogspot.com
Madde

Haha ja träningsvärk kan vara skönt ibland faktiskt:D

Ja det var lite klurigt men när man väl fått till det så är det ju super sött! Jag har dock inte fått till varken meddelande eller telefon vilket är trist, många andra som har fått det så jag har inte riktigt förstått hur det fungerar för dom men inte för mig, jag hoppas det löser sig! :)


Blogg: http://www.mittliviibitar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback