Himmelskt goda

Gårdagen var en riktigt bra dag, den bjöd på det bästa från olika världar! 
 
Började dagen med en kort pw, provade att vända på min dagliga runda och det bör man prova oftare, helt plötsligt blev det mycket jobbigare än vad jag var van vid. Kroppen och hjärnan vänjer sig nog oftare än vad man tror! 
 
Sedan blev det fika med mina föräldrar som var på besök här i Göteborg, bjöd dom på semlor från ett konditori nära oss, de är himmelskt goda! Men för mig blev det kesella med bär, om jag klarar att äta nyttigt och hålla igång bra med träningen ska jag låta mig äta en semla på fettisdagen
 
Efter semlefikan bar det av till Götreborgsoperan för min del medan pojkvännen åkte för att kolla in Gais, lagom till att vår musikal var slut hade även Gais spelat färdigt så då blev det ett par öl på stan.
 
 
 
Visst ser dom smarriga ut! Men det är alltid för Mycket grädde och för Lite mandelmassa tycker jag..
 
 
Såg Chess(på svenska) med mina föräldrar, den var riktigt bra. Shit vilka röster dom har helt otroligt!
 

Kommentarer
Nathalie Tegelstam

Gud vilken fin design du har :)


Blogg: http://nathalietegelstam.se
Josefin

Veckans blogg är nu vald! Kika in och se ifall det blev just du som vann. Om inte, anmäl dig en gång till!


Blogg: http://ofeliajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback