Introduktion på jobbet

Då sitter jag här hemma igen! 
Vet att jag inte varit så aktiv de senste dagarna men har haft introduktion på jobbet och även om det fanns wifi ombord vill blogg inte alltid sammarbeta med mig.. 
 
I tisdags åkte vi till Fredsikhamn där vi gick ombord på Stena Saga, på kvällen lossade vi ankare och styrde mot Oslo. Under våra dagar ombord fick vi introduktion utav fartyget, vi har gått runt och lärt känna Saga så vi hittar, nu börjar det kännas som att jag hittar men i tisdags var det en enda stor röra. Min hjärna var så trött och när man väl trodde at man har kolla på vart ex. restaurangen är inser man att nej, det har man inte.. Vi har också haft kassakurs och bäddkurs. 
 
Förutom att lära känna fartyget har vi fått mycket information och kurser i säkerhet, vi blev visade hur man gör för att fira ner en livbåt eller flotte. Alla är så duktiga och vet precis hur man ska göra så man känner sig väldigt trygg för även om man lärt hur man ska göra tar det nog ett tag innan man kan göra det även i sömnen. 
 
Har väldigt roliga dagar, alla är väldigt trevlig och snälla och vi lärde verkligen känna varandra väldigt bra vi som var där för introduktion. Jag känner mig väldigt taggad att få komma igång med jobbet, vet inte om jag kännt såhär förut.. 
 
När vi åkte hem till Göteborg passade jag på att köpa lite födelsedagspresenter iform utav massa nyttigheter - Not! 
 
Josefin hade lyckan med sig och vann ett par hundra på spelmaskinerna, kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback