nervöst

Nu är det bara en dag kvar, imorgon smäller det! Det är då som hela Göteborg samlas på gatorna för att heja på alla som ska ta sig runt 21km genom Göteborg, jag är en av alla dom. 
 
Trodde verkligen inte att jag skulle vara så här nervös, men kanske är bättre att vara det idag än imorgon. Är inte nervös för själva loppet i sig utan mest för att jag inte ska kunna genomföra det som jag vill och bli besviken på mig själv.. 
 
Mitt stora mål är att ta mig i igenom loppet, då har jag vunnit, sedan frågar ju alla såklart vad man har för mål gällande tiden. Egentligen har jag inget mål, jag startar i en väldigt dålig grupp eftersom jag aldrig gjort något lopp innan så har ett par tusen personer att springa förbi. Men självklart kommer jag bli extra nöjd om jag får en hyftsat bra tid men vad det innebär håller jag nog för mig själv. 
 

Kommentarer
Elin

Lycka till tjejen :)

Sv; Eller hur, jag älskar dom. Hoppas du hittar något liknande :) Kram


Blogg: http://eelineriksson.myshowroom.se
Lisa

ah men gud 21 km?! Shit, det skulle jag aldrig orka ;-) Jag slänger upp fötterna och vilar i solen i helgen istället ;-)
Hoppas det går bra att springa! Lycka till!! :-)
kram


Blogg: http://minellii.shapemeup.se
Jossan

Lycka till! Det kommer gå skitbra och tänk vad skönt när du väl kommer i mål! :) Hur ska du "fira" loppet?
SV: Ja, jag håller med, jordgubbssmaken på lokan är bäst! :)


Blogg: http://jossan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback