Plågande skönt

Vilken morgon det blev.. Jag som absolut ogillar att stressa på morgonen fick en något mindre bra start, eller den började bra med frukost och morgon tv som vanligt - standard!
 
Gick till vagen i vanlig ordning men möttes ca 20-30 personen ståendes vid hållplasten och så många brukar inte vänta på vagarna vid vår hållplats inte ens vid "rusningstrafik" så insåg snart att något var fel och yes, alla spårvagnar den nästa timmen var inställda och även vissa bussar. 
 
Varför händer detta just de dagar när man har en viktig tid att passa?! 
Försökte kolla om det gick andra bussar från någon närliggande hållplats men gav snart upp och beställde en taxi, kännde mig inte lite viktig eller så.. Medan alla andra väntade på ersättningsbussar tar Rebecka en taxi, men har men en tid att passa så har man.
 
Känndes väldigt bra hos naprapaten och han kunde nästan direkt se att jag var väldigt stel i min höft detta trots att jag i allmänhet är väldigt rörlig. Han plågade mig lite genom att trycka/massera på vissa punkter och shit vad det gjorde ont men på samma gång känns det bra, och jag vet att i långa loppet kommer det göra bra. Fick även en stretchövning som jag ska jobba mycket med nu under kommande vecka så ska jag tillbaka om en vecka igen. 
 
Ska plcoka undan lite sedan ska jag sätta mig med kameran och läsa igenom lite. Den är samma som min gamla kamera men ändå inte.. Vill lära mig allt grundligt och noggrant. 
 
Händer för er idag? Hoppas er måndag startade bättre än min! 
 
 

Kommentarer
MADDISENJ.SE

Brukar också få plåga mig hos naprapaten då och då, ont gör det men det hjälper verkligen :) Skulle behöva gå snart med min nacke, är riktigt stel..


Blogg: http://maddisenj.se
Lisa

Härlig blogg du har! :-)
Ska genast testa tacogratängen :-)
kram kram


Blogg: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback