Here we go again

Då sitter jag här igen och knapprar på tangenterna, en bloggare alltid bloggare.
 
Blev en lite för lång paus, men känns ungefär som hela mitt liv tog en paus på ett par månader. Blir lite arg på mig själv för att man kan låta en sak påverka en så mycket och få en i en allmän nedåtgående spiral, men nu är jag tillbaka och jag mår bättre psykiskt och fysiskt.
 
Är så tacksam för de fina vänner jag har som funnit där för mig och gjort att man börjat le och skratta som aldrig förr. För snart en månad sedan fick dessa fina vänner med mig till Turkiet, vilken resa! Bästa resan på länge, massa skratt, sol och bad, vi bara njöt veckan igenom.
 
 
 
På flygplasten innan vi åkte iväg
 
 
Marmaris hamn
 
 
 

Kommentarer
Emma

Åh turkiet!! Aviis. Välkommen tillbak till bloggandet!:)


Blogg: http://emmaforslunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback