Drogtestad

Gick väldigt bra på hälsoundersökning idag, men kommer nog vara lite smått orolig fram tills jag får mitt intyg i handen. Förutom att kolla blodsocker, blodtryck, syn och all det vanliga fick jag också göra ett drogtest, mitt första.
 
Utgick ifrån att jag skulle göra drogtestet genom urinprov så jag drack säker 2liter vatten extra imorse bara för att vara på den säkra sidan, väl är på undersökningen säger läkaren att numera gör dom testen via salivprov, fick ta in två tops i munnen och sitta med dessa i 5(!) minuter - helt klart dom längsta 5min jag varit med om!  
 
 
Efter undersökningen unnade jag mig en lucnh på stan,blev gi-kyckling med quinoa. Älskar att fler och fler caféer och restauranger börjat ha GI och LCHF mat på deras menyer. 
 
Mätt och belåten begav jag mig till ESF-rådet, en instans som arbetar med EU-information. Håller på med en rapport om just ESF-rådet så var där för att göra en intervjuv och få lite information. Ska sätta mig ock skriva ihop allt nu sen blir det sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback