löpträning med GRC

Nyduschad och helt slut men så glad och nöjd med mig själv! 
 
Var med och löptränade med GRC, Göteborgs running Club idag och ja det var riktigt jobbigt men väldigt roligt och precis den nytändning som jag behövde. Var som sagt första gången jag tränade med GRC men absolut inte den sista, är så imponerad över hela överlägget.
 
Vi började med 1500m lugn uppvärmning sedan lite stretch efter det var det dags för löpteknik, något som jag verkligen måste öva mer på. Efter teknikövningarna gjorde vi lite cirkelövningar - utfall, groddhopp, sprint och sist men inte minst körde vi TABATA upp för en 680m lååång backe. 
 
Väl hemma blev det en god kycklinggryta med sallad men hann inte ta kort på den, var så hungrig att det bara sa swish så var det nere i min mage. Är ni nyfika på vad för gryta det var kan ni kolla in det här! 
 
En trött men glad Rebecka efter passet på väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback