Otw

Är lite smått stressad vill hinna allt och lite till på morgonen men inser ganska snart att det inte går. 
 
Måste snart åka, ska till en utbildning med jobbet kommer blir många utbildningar nu! idag är det en om anställnigsvillkoren imorgon åker vi ut till en av öarna i Göteborg och kommer vara där två dagar och jag kommer trligtvis få göra min fartygsintroduktion redan nästa vecka, känns roligt men det blir mycket på en gång som sagt.. 
 
Efter utbildningen blir det säkert en sväng till Nordstan eller Arkaden är på jakt efter ett par militärgröna eller beiga byxor. Kolla gärna in senare ikväll då kommer jag också berätta om en gruppträning jag ska på, är väldigt nervös men har bestämmt mig för att våga prova! 
 
 

Kommentarer
Ida

Heter du mercedes i mellannamn? Jag har alltid tyckt det namnet är fint!! :D

Svar: Ja, det gör jag :) Rebecka Anna Mercedes Håller med dig, lite annorlunda men väldigt fint hihi :D
rebeckamercedes.blogg.se


Blogg: http://ibu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback