Primeboots

Om man säger ordet Primeboots känns det som att alla vet vad för slag skor/boots man menar. 
Jag tycker dom är grymt snygga men tillhör än så länge den kategorin som inte äger något par utav dom.. 
 
Var inne på Nelly och kollade runt lite och hittade jag dessa, ett par burna Primeboots med dragkedja men det jag fastnade mest för var att materialet är mocka och inte läder. Jag är så enormt sugen på att klicka hem dom men vet att jag måste våga ha is i magen och vänta, något jag inte är bra på när det gäller shopping jag vill köpa direkt!
 
Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Kommentarer
ericaandersson

dom var ju sjukt snygga i mocka, snyggare än i läder faktiskt. Stor hiss! :)


Blogg: http://yourserica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback