Flygande Jakob på eget vis

Har nästan blivit en vana att vi lånar recept från 56kilo, älskar hennes recept! Dom är enkla, inga konstiga ingridienser och dom funkar om man går LCHF och/eller GI.
 
Vi gjorde en vairand utav hennes kycklinggratäng igår, ungefär som flygande jakob men vi la till lite och tog bort lite annat, blev nog lite mer sting i vår än vad som var tänkt från början.. Men det blev ändå väldigt bra och gott! 
 
 
 
Vi hade bara lite sallad till men det hade passat minst lika bra med ris eller varför inte blomkålsris eller kanske även pasta.. 
 
 
Hade premiär för mina Nike free run igår, nu är det vår när man äntligen kan använda dom igen! 
 
Sprang samma runda som sist 6km vid Ruddalen men denna gången gick det väldigt mycket bättre, vet inte om det var för att jag visste vad som väntade så jag kunde mentalt förbereda mig bättre och jag visste när jag skulle ta det lite lugnare och när jag skulle öka på.. 6km på 35min istället för 39min som förra gången

Kommentarer
Solin

Sv: ååh vill dit ännu mer nu :D


Blogg: http://solinj.blogg.se
elvira

inspirerande blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback