Flyknit

Nu är dom äntligen här, mina Nike Flyknit Lunar 1+ 
Hade tänkt köpa dom i någon affär här hemma men de var slut i nästan alla storlekar och alla färger.. Så beställde dom från Nikes hemsida, så passade på att välja en färg som inte sett här hemma. De som jag sett är bara i rosa, blå eller gråa, känns lite roligare att ha en färg som inte alla andra har. 
 
 
 
Mina lilla Nike familj.. Har faktiskt ännu ett par som inte är med på bilden. Nästan så att hela färgskalan är representerad, skorna som är finns med på bilden är lila. 
 

Kommentarer
Jossan

Vilka fina! Har du dom när du springer långt med, hur är dämpningen?
SV: Ja jag återkommer så fort jag testat dem! :)
Jaså? Ja bara det inte blåser så att kan knappt kan ta sig framåt :P


Blogg: http://jossan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback