Lyssnade på kroppen

Efter en väldigt jobb natt med knappt någon sammanhängande sömn alls, vill inte veta hur ,ånga gånger jag vaknade blev det en lugn dag, inte alls som jag hade tänkt och planerat.
 
Planen var att gå till gymmet samt att få till ett distanslopp men pga av allt för dålig orkade jag inte. Låter lite vekligt om jag får erkänna det själv men tror det hela beror på att jag under mitt förra jobbpass gick natt och min kropp har nog inte hunnit att vända tillbaka helt. Valde att lyssna på kroppen och tog istället en promenad med kameran..
 
 
 Bilderna va såklart förstora för att kunna ladda upp..
Bjuder på lite andra bilder så länge tills jag ordnat de andra.
 
 
Längtar redan efter frukosten imorgon, det är helt klart det bästa på hela dagen!!
 
 
Kanske blir en smoothie imorgon, får se..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback